SE HIT!

Kika alltid i bloggens högermarginal. Där hittar du alltid något nytt!

11 december 2007

Anfäkta och anamma!


Anfäkta och anamma era krabbsaltade tångräkor och sötvattenspirater!

Är du smått galen i seriefiguren Tintin? Bra! Det är jag också. Det har gått så långt att jag t.o.m. börjat köpa hans album på originalspråket franska, trots att jag inte kan mer än några ord franska.

Ett tips - eller kalla det för vad det är - lite personlig reklam från min sida: jag har precis börjat lägga upp min Tintinsamling på Nätet. Om du bläddrar ganska långt ner på den här bloggsidan så hittar du en bildvisning av min lilla samling i högermarginalen. Jag har inte hunnit så långt ännu, men klicka gärna ovanför bildrutan på mitt användarnamn ("collectio") för att titta närmre! (Du kommer till min samlarsida på engelska.)

Inga kommentarer: