SE HIT!

Kika alltid i bloggens högermarginal. Där hittar du alltid något nytt!

27 februari 2008

Frånvarande

Som en del av er kanske märkt har jag varit borta en del denna veckan. Det beror inte på att jag varit sjuk eller att jag gett upp Lillestad. Nej, jag har haft ett uppdrag att undervisa högstadieelever på Ringsberg i informationssökning. Kul, men lite trist att inte vara på plats där jag trivs bäst, nämligen hos er på Lillestad.

Idag har jag varit på kurs i Malmö. Kursen var intressant och lärorik, men usch vad blåsigt det var i Skåne... Skönt att vara hemma igen!

Mycket kommer att hända med början nästa vecka. Förhoppningsvis har vi fått tillbaka utlåningsdatorn igen - och nu ska den fungera! Jag kommer också att öppna upp det rum jag hade som arbetsrum tidigare. Det rummet ska nu bli ett studierum, som ni kan använda för att söka på Internet eller bara sitta och läsa och skriva eller spela ett spel.

Mer info om detta kommer ni få från era representanter i Biblioteksrådet!

Inga kommentarer: