SE HIT!

Kika alltid i bloggens högermarginal. Där hittar du alltid något nytt!

3 april 2008

Oscar på PRAO!

Ett par dagar denna veckan har jag haft en bra medhjälpare. Oscar, som går i sexan, har nämligen gjort sin PRAO här på bibblan. Oscar har hjälpt till med lite av varje. Han har varit med ute i klasserna, fixat med hemsidan, fått hjälpa till att köpa in lite nya böcker och mycket, mycket annat.

Ett stort tack Oscar! Du har verkligen gjort ett bra jobb!

Jag bad Oscar skriva lite kort och berätta om sig själv. Så här blev resultatet:

Om mej själv
Jag heter Oscar och jag går i sexan.
På fritiden går jag på karate och bågskytte,
Och jag gillar att va med kompisar och gå ut och gå eller jogga.
Jag har en katt som heter Sigge.
Jag har en bror och en syster som är 22 och 24 år gamla.

Inga kommentarer: