SE HIT!

Kika alltid i bloggens högermarginal. Där hittar du alltid något nytt!

14 oktober 2007

Ett hål i väggen...

Jaha, så var det en ny skolvecka igen. Inte så kul tycker en del, jättekul tycker andra. Själv ser jag alltid fram emot att få träffa alla er elever, lärare och andra!

Jag har suttit och snickrat lite på bibliotekets hemsida under helgen. Den är inte färdig ännu, så jag väntar med att göra reklam för den. Däremot tänktre jag besöka alla klasser de närmsta veckorna. Dels för att presentera den här bloggen, men också presentera ett chattforum ni kan använda er av. Givetvis presenterar jag då också bibliotekets "nya" hemsida!

Så till rubiken på det här inlägget - "ett hål i väggen". Den här veckan kommer nämligen snickarna och ska ta bort en bit av väggen mot korridoren. Biblioteket kommer att bli ljusare och öppnare. Det här är något jag väntat länge på, så jag hoppas verkligen det händer nu.

Rivningen av väggen kommer medföra att biblioteket kanske inte håller öppet som vanligt. Men, håll ut!

Ha en bra vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du ska ha tips på deckare och fantasy.