SE HIT!

Kika alltid i bloggens högermarginal. Där hittar du alltid något nytt!

4 oktober 2007

Studiedagen

Så har det varit studiedag på Lillestad. Studiedag innebär oftast ledighet för er elever, men för de som arbetar på skolan är det en chans att hinna göra sånt man inte hinner annars. Jag var på utbildning hela förmiddagen. Ganska kul, men oj vad trött man blir av att sitta en hel förmiddag. Inte undra på om ni känner er lite trötta efter en hel dag i skolbänken!

Eftermiddagen ägnade jag åt att få lite bättre ordning bland faktaböckerna. Jag har lagt in en hel del nya böcker också. Alltid kul att få upp lite nytt!

PS. Ni kanske märkte att jag inte var på skolan i torsdags. Det beror på att jag var föräldraledig. Min yngste son är bara 1 år gammal och har just börjat på dagis, så jag behöver finnas tillhands. Allt har gått jättebra, och förhoppningsvis kan jag arbeta på biblioteket heltid fr.o.m. nästa vecka! Vi ses alltså på måndag igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Leif! Vilken jättefin blogg! Skickar massor med beröm och uppmuntran! mvh kollegan Birgitta

Anonym sa...

hej leif vilken fin sida.

MVH a.r a.p i klass4