SE HIT!

Kika alltid i bloggens högermarginal. Där hittar du alltid något nytt!

30 september 2007

Bok & Biblioteksmässan


Så har jag ännu en gång varit på årets höjdpunkt för alla bokälskare. Jag menar givetvis den allt större Bok & Biblioteskmässan i Göteborg. Varenda tur dit slutar på samma sätt. Jag intalar mig själv att i år ska jag inte ta så mycket gratisprylar med mig hem. Varenda år slutar det på samma sätt: jag kommer hem med drygt 20 kg kataloger, broschyrer, böcker, pennar och annat smått och gott.

I år hittade jag väldigt mycket kul saker till skolbiblioteket. Jag fick också många idéer och tankar kring hur vi skulle kunna få skolbiblioteket ännu fräckare, och ännu bättre!

Till sist, några av de kändisar jag träffade på mässan: Christer Fuglesang (vår kändisastronaut!), Carl-Einar Häckner (hur kul är inte han!), Jan Guillou, Liza Marklund, Björn Wahlberg (han har översatt alla Tintin-serier i Sverige!), Agneta Sjödin m.m. m.m.

Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag! Ha en bra måndag!

Inga kommentarer: