SE HIT!

Kika alltid i bloggens högermarginal. Där hittar du alltid något nytt!

13 september 2007

Nya böcker!!!

Nu har jag beställt lite nya, härliga böcker till biblioteket. Jag tror de kommer passa de flesta, för det finns något för alla smaker.

Något av det jag beställt:

- Fortsättningarna på Martins Widmarks deckarserie om David och Larissa (första delen var Antikvariat Blå spegeln: Den trettonde gästen och Dårarnas ö

- Darren Shans rysarböcker: Skräckens cirkus, Vampyrens medhjälpare och Dödens tunnlar

- Den underbara bilderboken Skrotsamlarskolan med Jonny och Antti

I lådan ligger också mycket mer, bl.a. nya faktaböcker! Under nästa vecka kommer jag sätta upp alla nyinköpta böcker på en särskild hylla. Jag kommer också bokprata om en del av de nyinköpta böckerna för vissa klasser.

Så håll utkik! Mycket nytt är på väg till hyllorna!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker det är bra att du har köpt nya böcker till biblioteket.Böckerna som du har köpt in värkar vara jätte bra.