SE HIT!

Kika alltid i bloggens högermarginal. Där hittar du alltid något nytt!

5 september 2007

Ibland känner jag...

...mig snurrig! Just nu är allt så nytt, alla saker jag ska göra inte riktigt färdigplanerade. Detta innebär att allt ibland inte fastnar i mitt lilla huvud.

Ett exempel: Idag skulle jag träffa 2:orna för lite bibliotekskunskap. Jag hade förstått det som att de skulle komma till biblioteket. Klockan gick, men inga barn kom. Då gick jag bort till kassrummet och frågade. Det visade sig att jag skulle gått till dem, inte tvärtom. Glad i hågen bokade jag en ny tid en stund senare.

Gick till biblioteket... och väntade... inga barn kom. Gick tillbaka till klassrummet igen. Då visade det sig att det jag och läraren bestämt bara några minuter innan var att jag skulle hålla bibliotekskunskapen i klassrummet. Nåväl, vi bokade ännu en tid, och nu skrev vi båda upp vad som gäller. Nu borde saken ordna sig!

Tänk så tokigt det kan bli? Men visst känner sig alla lite förvirrade ibland? Åtminstone gör jag det...

Inga kommentarer: