SE HIT!

Kika alltid i bloggens högermarginal. Där hittar du alltid något nytt!

3 september 2007

Välkomna!

Lillestadskolan har äntligen fått sin första blogg! Här kommer jag (Leif) skriva av mig om lite allt möjligt som har med biblioteketet att göra.

Eftersom det just nu är lite kaos i biblioteketet hoppas jag att ni har förståelse för att jag till en början mest skriver lite kort om vad som händer i biblioteket. Jag kommer också att skriva om böcker jag gillar, webbsidor jag gärna besöker samt lite annat smått och gott.

Om Du vill bidra med något här på bloggen (en bokrecension, boktips, tankar m.m.) så är det bara att ta kontakt med mig, så ser jag till att det Du skrivit läggs ut på sidan!

Ha en skön dag - och njut av hösten!

PS. Glöm inte att svara på de undersökningar (längst upp på höger sida) som finns på bloggen. Ju fler som svarar ju bättre. Det är alltid roligt att veta vad Du tycker och tänker om saker och ting! Alla svar är givetvis helt anonyma. Ingen vet vem som svarar!

Inga kommentarer: